Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

måndag, februari 04, 2008

Karriärbyte

Såg uttagningen till West End Star. Uttagningen till dokusåpan. Inte till London. Till dokusåpan. Uttagningen till dokusåpan. Pekade på teven och sa hon vinner. Hon kommer att ta hem hela skiten. Hon där, hon som säger jag är ingen musikaltjej egentligen, jag är mera en rocktjej. Hon vinner. Så sa jag. Igår vann hon. Jag borde skaffa en inomhushalsduk och bleka tänderna.

1 kommentarer:

  • Klockan 4/2/08 22:11 , Anonymous Anonym sa...

    haha, det var precis vad jag också sa. har dock inte sett programmet sedan dess men då kan jag känna mig nöjd.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida