Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

måndag, november 16, 2009

500 Days of Summer

Så i dansscenen hör vi Hall & Oates igen och det är en jättefin dansscen, varm och glad och man förstår precis. Den är så bra, jag youtubar den direkt när jag kommer hem, ser den två gånger till på raken. Och Hall & Oates-låten äter sig in, får en att nynna, efter youtubandet går vi omkring och nynnar, står och lagar mat och sjunger hoohoo, sjunger det vi kan. Jag och S sjunger hoohoo varannan gång och jag nynnar basgången och när jag nynnar basgången hör jag Ducktales. Farbor Joakim, Gizmokvack, knattarna. Jag hör Ankliv hoohoo.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida