Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

torsdag, januari 03, 2008

Hudceller

Det borde finnas sådana här man kunde gå till säger Fia. Sådana här vadå frågar jag. Sådana här kliare säger Fia. Som man kunde gå till, ungefär som en massör. Man betalade en slant och så blev man kliad på ryggen. Som du gör på mig nu ungefär säger Fia. Jag slutar klia och tittar under mina naglar. Tänk vad jobbigt säger jag. Tänk vad jobbigt om en sådan kliare blev anklagad för mord eller något.

2 kommentarer:

  • Klockan 7/1/08 15:12 , Anonymous Anonym sa...

    Haha, ja eller tvärt om... Kliaren blev mördad och CSI-teamet hittade 15 personers DNA under naglarna.
    /Px

     
  • Klockan 7/1/08 15:19 , Blogger blaskagg sa...

    Just fan. Det var ju så det skulle vara.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida