Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

lördag, mars 22, 2008

Har läst att man inte ska skriva på bloggen att man är ensam hemma men jag är ensam hemma

Fia är i Söderköping och jag går omkring i köket och säger aschå Bengt högt för mig själv om och om igen utan att någon klagar. Jag brer en macka och häller upp lite filmjölk, säger vafaan ska jag säga, lägg din dyrbara tid på något annat, kila ned till videobutiken i helgen, Die Hard 2 finns nämligen på dävädä, Bruce Willis koncept är enkelt, Yippiekayey motherfucker, ha en trevlig helg så kanske poletten trillar ned. Så säger jag, om och om och om igen, högt för mig själv utan att någon klagar.

1 kommentarer:

  • Klockan 25/3/08 13:35 , Blogger AmöbaBoy sa...

    Varför skulle någon klaga? Jag jublar!

    Jag känner att jag inte riktigt har koll på Die Hard-trilogin. Osäker på om jag ens sett dem. Vad sägs om en självhjälpskväll nån kväll, bara du och jag och chipspåsen?

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida