Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

söndag, maj 18, 2008

Mörkblå lakan gör ju sitt till också

Så är det, Fia går och ser Markus och jag stannar hemma med Marcus. Jag lägger mig i sängen och den är så kall att den känns blöt. Påminns om att Niklas, 31, öppnat balkongdörren i sovrummet för att röka några gånger. Sovrummet har andats kyla några gånger. Jag läser en liten stund och vill inte läsa klart än. Går ut igen och tittar på Mallrats. Skrattar fem gånger för mig själv och sedan slutar den med Weezers Suzanne och jag tänker på när det mest var jag bara jag och jag tittade på halva filmer.

2 kommentarer:

  • Klockan 19/5/08 16:28 , Anonymous Anonym sa...

    Haha, vilken kvälltidningsjournalistik att skriva Niklas, 31. /fia

     
  • Klockan 19/5/08 16:34 , Blogger blaskagg sa...

    Han är ju Niklas, 31. Ända sedan vi var i Lettland har han varit Niklas, 31.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida