Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

måndag, oktober 20, 2008

Brus i vägen

Och när jag väl stiger ur tunnelbanan vid Högdalen har klockan hunnit bli 19:30, ja herregud 19:30, men jag måste gå till Konsum så det gör jag. Köper havreringar och smör och paprika och schampo och jag stannar till vid kassan för var det inte något mer jag skulle ha? Och jag går en sväng till i butiken men nej det var kanske inget mer, så jag betalar och går sedan hemåt, stilla för att inte få huvudvärk. Och sedan drar jag upp nyckeln och öppnar dörren och tar upp mobilen och tittar på klockan och den är 19:30.

1 kommentarer:

  • Klockan 21/10/08 09:33 , Anonymous Anonym sa...

    Ha ha ha vad hände? Gick du igenom nån slags tidszon?

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida