Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

lördag, oktober 25, 2008

Lisa som grät

Mamma och Viktor har också köpt en sodastreamer now, nu, säger Fia. Och Jag har varit vilsen Lisa som går på radio samtidigt är en kopia på Close to me med Cure men den får mig att facebooksöka efter dagis-Lisa, hon jag var kär i på dagis, som jag bet i armen för att den var så god, och jag är rätt säker på att jag hittar henne när jag hittar henne. Och det är väl konstigt egentligen, hur man kan känna igen någon som man inte sett sedan de var fem år. Sedan ser jag en tant som skrattar i en bil. Jag ser henne, jag hör henne inte, men hon sitter ensam i en bil och skrattar så att hela kroppen skakar och hon slår två gånger på ratten och sedan skrattar hon mindre och sedan ler hon mest.

1 kommentarer:

  • Klockan 28/10/08 22:58 , Blogger PinnKakan sa...

    och jag som undrade härom dagen när någon skulle säga nåt om cure ripoffen. nu har någon gjort det och jag kan sova lugnt igen.(ingen som satt i någon form av "flipp eller flopp" jury i p3, sa ett ljud om det. väldigt mystiskt...

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida