Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

söndag, november 09, 2008

Hämnd för det mesta

Jag sitter i badkaret och duschar fram håret för ansiktet. Med knäna uppdragna och hår från huvudet ned över hela kroppen, som hon i The Ring. Fia, kom, säger jag. Hon kommer in i badrummet. Står utanför duschdraperiet, öppnar det. Där sitter jag. Som i The Ring alltså. Tyst. Sedan vänder jag upp ett snett öga och säger oää. Shit säger Fia.

4 kommentarer:

  • Klockan 11/11/08 18:14 , Blogger Sanna ... sa...

    Varför ser man aldrig sexig ut i badkar, som de gör i amerikanska filmer?

     
  • Klockan 11/11/08 20:47 , Blogger blaskagg sa...

    Våra svenska folkhemsbadkar är för små för att kunna göra sexiga poser i. Man kan inte så mycket mer än att... sitta.

     
  • Klockan 13/11/08 00:47 , Anonymous Anonym sa...

    Folkhemsbadkar.
    Snyggt.

     
  • Klockan 14/11/08 10:49 , Blogger AmöbaBoy sa...

    Försöker man vara sexig ser man ut som en flodhäst. Till och med jag som är smal gör det.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida