Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

måndag, december 15, 2008

Han där heter Jim

Jag försöker med all sorts musik. Bossanova, funk, electroclash. Fia reagerar inte. Hon sitter där lugnt och läser medan jag trycker på play, tittar på henne, väntar på reaktion, inte får reaktion, bläddrar, vrider genre, trycker på play, tittar på henne, väntar på reaktion, inte får reaktion.

Så trycker jag igång God morgon magistern, jag vet att jag är sen, men jag blev kvar i en dröm, det händer magistern, att drömmar tar mig med, försöker lära mig hur. Det är Fia som sjunger från och med gistern.

3 kommentarer:

  • Klockan 16/12/08 16:34 , Anonymous Anonym sa...

    Så är det när man är upptagen med räntemarknaden och obligationer. FOKUS min vän.

     
  • Klockan 16/12/08 23:13 , Anonymous Anonym sa...

    Räntemarknaden kräver sin beskärda del av fokus, for sure.

     
  • Klockan 17/12/08 00:43 , Anonymous Anonym sa...

    Hittade en gammal inspelning från, mja, kanske sjuan, då jag spelat in Christoffer Columbus med en headset-mic precis. Vilket sammanträffande.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida