Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

torsdag, februari 12, 2009

Tampa Bay

Jag känner mig som Troy i High School Musical 3 och hon i bowlinghallen ba: so... do you like going to clubs? Och jag ba: Sure, all Swedes love clubbing. Det är block party. Det är helt sjukt men det är block party här och allt är gratis och i plastglas. Oh wow! säger hon i bowlinghallen på ett amerikanskt vis. My grandmother’s from Sweden, I’ve always wanted to go there, is it like little townish? Yes, säger jag.

1 kommentarer:

  • Klockan 15/2/09 10:33 , Anonymous Anonym sa...

    Varför sa du "yes"? Om jag inte minns fel har Tampa typ 600 000 invånare. Pyttsan.

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida