Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

torsdag, mars 05, 2009

Något med amerika i alla fall

Jag är steel guitar och storproducerad. Är det Hollywood jag längtar efter? Är det åttiotalet? Åttiotalets Hollywood? När allt var yuppie i bjärta färger. När allt var framtid och svenska titlar. Du har tourettes syndrom, det vet jag, säger Fia. Fast med engelska ord. Du gör så hela tiden, säger fish sticks när du lagar mat.

1 kommentarer:

  • Klockan 6/3/09 08:24 , Anonymous Anonym sa...

    ha, jag är ju rolig genom dina ögon! (andras får mig att förstå att jag är dödstråkig. det är intressant det där, man blir ju som andra betraktar en).

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida