Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

torsdag, februari 04, 2010

Vi får skaffa små apdockor som vi låtsaspussas med

Okej, vi leker att vi är de i Pushing Daisies? Du är han som kan få döda att leva igen genom att peta på dem. Men om du petar på den omlevande en gång till så dör den, knall fall. Jag är hon som du petar (en gång) på, så att jag lever om. Men om du petar på mig igen så dör jag. Så tycker vi om varandra och så blir vi kära såklart. Men vi kan inte ta på varandra! Så står jag till höger och håller mina händer bakom ryggen, och så står du till vänster och håller dina händer bakom ryggen och så låtsas vi att vi håller i varandras händer. Det hela är väldigt gulligt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida