Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

tisdag, maj 20, 2008

Det finns ingen fläderläsk

Gör det igen. Jag blandar sodastreamat vatten med flädersaft och jag smuttar och jag nickar. Jag är något på spåren här. Tar en till smutt. Javisst, javisst. Det smakar Pommac och Champis. Javisst. Hemliga recept med tjugofem olika helt olika ingredienser. Tjena. Jag är något på spåren här. Fläder, finns ju bara som cider. Tycker ni inte det är konstigt? Suspekt? Aportekarnes och Festis har exploaterat alla frukter och bär och blommor och växter som finns. Utom fläder. Pommac och Champis har kokat ihop något här. Mutat och hotat.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida