Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

onsdag, juni 18, 2008

Försöker zäta essen så som de gör

Jag pratar med Emelie på Pigeon Point. Hon låter snäll, väldigt hjälpsam. Det är de fostrade till tänker jag. Noll jantelag men hundra service mind. Att hon sitter där och jag sitter här tänker jag. Att hon sitter där och jag sitter här, det är ändå bisarrt. Att vi kan sitta såhär och prata om ditten och datten, hon med hav utanför fönstret, jag med container. Correct säger jag väldigt många gånger. Det blir så när man pratar och inte skriver siffror. Correct säger jag igen. Okey, so looking forward to seeing you in july then säger Emelie och jag hör att hon ler.

1 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida