Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

söndag, juli 06, 2008

Stryk det där om att de enda snygga människor man ser är danskar

Har tänkt skriva att det ängsliga folket är fult men det är inte sant. Killarna har fina ögon med långa fransar och tjejerna har också fina ögon. Jag vet att man inte får generalisera såhär men nu generaliserar jag såhär. Det ängsliga folket är fint. Vi har missat alla fyrverkerier eller så är det knappt några för att världen då riskerar att brinna upp. Klubben spelar Detroit-pump och jag tänker att mina kindben och min rumpa och mitt hår gör mig till ställets blickfång. Det fungerar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida