Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

tisdag, juli 15, 2008

Noterat från the highway

De hänger kläder på galgar i baksätet här. Jag fantiserar om att de tidigare på dagen beställt en triple espresso och en spinage croissant. Sedan slutar jag fantisera och gör samma sak själv. Jag beställer en triple espresso! Eller Fia beställer en triple espresso åt mig! Och vi drar genom vidder av vinrankor och stannar vid en gård. Bachelor Andrew Firestone kommer inte och tar emot oss, men vi dricker fem vita och fem röda. Inte på fem röda men nästan. I don't drink fucking Merlot säger Sara och jag skrattar. Till och med muskel-Anders gillar Pinot Noir.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida