Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

torsdag, augusti 23, 2007

Feltankad

Fia har tankat min tandborste igen. Tror hon. Det är inte min tandborste hon lämnat ensam och tankad på handfatet, redo för tänderna. Det är Julias. Jag sköljer bort tandkrämen från hennes tandborste under rinnande vatten. Ska inte ligga här och torka ihop, tänker jag. Det är segt, får hjälpa till lite med fingrarna. Sen sätter jag i mina linser. Det känns som om högerögat fått en halstablett. Sen blir det lite rött.

3 kommentarer:

  • Klockan 23/8/07 13:19 , Anonymous Anonym sa...

    Du är en bloggare värd namnet:)
    Sanna

     
  • Klockan 23/8/07 15:45 , Anonymous Anonym sa...

    Älskar de där vardagsbetraktelserna..
    /Px

     
  • Klockan 24/8/07 10:56 , Blogger juvlia sa...

    det händer på tok för mycket med mina mun- och tandattiraljer när jag inte är hemma

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida