Blaskagg

"Tänkte länge att den hette just Blaskagg. Alltså en blaskig variant av agg. Ett förstrött hat. Som en livsstil."

söndag, mars 04, 2007

Slagen

Vi skulle gå på gym, jag och Fia. Hade bytt om hemma, har nära till badhuset där gymmet är. Fia var full i fan och det smittade av sig. Tisslades, hittade på rackartyg och allt vad det heter, retade varandra. Intensiteten ökade, kändes som att antingen slutar det i hångel eller bråk. Det slutade med att Fia bestämde sig för att ge mig en vänskaplig box i magen. Lite sådär snabbt, när jag minst anade det, hon vände sig snabbt om och drämde till. Fia är ganska kort. Min mage är inte i samma höjd som hennes. Hon träffade mig i skrevet.

Har inte träffats i skrevet så hårt sedan jag hade en grön liten bmx. Cyklade med den på en motorcrossbana med hopp och sådant, försökte hoppa jag också men tappade balansen och landade på mittstången. Fias box var kanske hälften av den smärtan. Tillräckligt för att få mig att stå böjd och oja mig en stund.

Det gick över. Vi gick på gym. Körde Fias pass, jag har inte fått något sådant än. Det var bara andra gången jag var där. För övrigt ett rätt ballt gym. I alla fall om man gillar att titta på teve. Det sitter widescreen flatscreen-teves på rad efter varandra, man ser dem varsomhelst ifrån. Jag gillar att titta på teve. Även om Pokerfejs utan ljud inte var någon höjdare.

Vi körde slut på varandra. Gick hem i minusgraderna, kände hur blodcirkulationen ökat och liksom värmde en inifrån. Duschade inte där, då får man inte duscha med varandra.

Öppnade badrumsdörren och började slänga av oss de svettiga kläderna. Jag behövde kissa innan jag hoppade i badkaret. Vår dusch är ett badkar och jag vill ogärna kissa i ett badkar. Toaletten blev det. Drog sist ned kalsongerna, tog tag i snoppen för att styra strålen rätt och där... ett blåmärke. Ett riktigt blåmärke, mitt på snoppen. Något att visa upp och något att hämnas. När hon minst anar det.

7 kommentarer:

  • Klockan 4/3/07 04:00 , Blogger Peter sa...

    Haha, jag vet inte vad jag ska säga Jens. Din blogg börjar mer och mer cirkulera runt ämnen i nära samråd med avföring.. Bajs ena dagen, kiss ena dagen. Var är vi på väg med det här egentligen?
    Hur som helst tycker jag synd om din lilla gynnare, ett blåmärke på penis är inget att leka med! Jag skulle nog kräva en maaassa pussar och blås på det skadade området för att det skulle bli bättre...

     
  • Klockan 5/3/07 01:31 , Anonymous Anonym sa...

    Hahaha, jag kan inte göra mer än att hålla med föregående talare.

     
  • Klockan 5/3/07 13:48 , Blogger juvlia sa...

    Man kan samla på dem också, blåmärkena. Det är väl festligt!

     
  • Klockan 5/3/07 17:35 , Blogger AmöbaBoy sa...

    Foto! Foto! Bildbevis!

    Förresten, visst är du lite längre än Fia, men så kort är hon väl inte? Känns som att det kan ha funnits en viss avsikt att träffa... Har du gjort något på sistone som berättigar ett knytnävsslag på snoppen?

    Eller näe, jag tar tillbaks. En bättre pojkvän än du har jag svårt att föreställa mig.

     
  • Klockan 6/3/07 08:31 , Blogger blaskagg sa...

    Blir inga bilder i den här bloggen. Tar fokus från texten.

    Jag hämnades förresten snabbt efteråt, kom jag på. Fast ofrivilligt. Jag knäade hennes knä blåmärkigt på gymmet. Igår fick hon en boll i huvudet också, rätt ofrivilligt.

     
  • Klockan 6/3/07 23:30 , Anonymous Anonym sa...

    Blåkuk! :)

     
  • Klockan 18/4/07 15:43 , Anonymous Anonym sa...

    *S* Så kan det gå, när inte skyddet är på...

     

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida